Tänkte du baka idag?

Hej! Och välkommen till en helt ny blogg :D

 
 
Jag heter Felicia, jag är 16 år och går på gymnasiet i Linköping. När jag inte pluggar för att lyckas i skolan så älskar jag bland annat att hålla på med musik. Jag sjunger mycket och spelar piano. Men mitt största intresse och min passion ligger i bakningen. Jag har bakat och hjälpt till i köket så länge jag kan minnas och nu kände jag att det var dags för mig att börja inspirera andra. Här kommer jag därför dela med mig av recept som enligt mig blivit helt felfria (mitt namn är Felicia Friström, lista ut den hinten om du kan!).
Jag tror på att man som bagare utveckas varje gång man står i köket och därför hoppas jag att denna resa tillsammans med er kommer att ge även mig, mycket mer kunskaper. 
 
I denna blogg kommer ni att få följa min resa som ung bakintresserad. Och ni bör veta mina bakverk och min vardag speglar den jag är och jag bakar alltid det jag känner för att göra. Jag hoppas även kunna få med fler på min resa och jag vill utvecklas tillsammans med just dig! Vi kan bli bäst på att baka och här kan vi hjälpa varandra. 
 
Nu börjar vi! Det känns så lustigt att säga, men idag kommer jag att dela med mig av mitt allra första recept. Hoppas ni får känslan och inspirationen till att testa mina godbitar också.
 
Baka sött! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

felfribakning.blogg.se

Välkommen till en ung bakblogg! Jag älskar att baka och kommer här att dela med mig av mina tips och idéer som bagare. Jag vill inspirera och samtidigt bli inspirerad till min hobby och jag hoppas att vi alla genom denna blogg kan utvecklas till något underbart gott!

RSS 2.0